vizitka

Neurologické vyšetření

Nabízíme komplexní neurologické vyšetření, které se skládá z odebrání anamnézy, zhodnocení dostupné dokumentace, z klinického neurologického vyšetření, stanovení diagnózy a diferenciální diagnostiky a z doporučení dalšího postupu a terapie. Samozřejmostí je plné a pacientovi srozumitelné vysvětlení jeho problému. Důležitá je pro nás především kvalita vyšetření.

Neurologické vyšetření poskytuje atestovaný neurolog s bohatými zkušenostmi z lůžkového a ambulantního pracoviště. Naši lékaři mají zkušenosti s celým spektrem neurologických onemocnění s praxí přes 18 let.

Kdo jsme:

– plně erudovaní lékaři, neurologové, se specializovanou způsobilostí
– dlouhodobě pracujeme na 1. neurologické klinice Lékařské fakulty Masarykovy univerzity a Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně
– dlouhodobě pracujeme v soukromé neurologické ambulanci, v jejímž registru je přibližně 10 000 pacientů

Naše specializace:
– obecná neurologie
– vertebrogenní problematika
– bolesti hlavy
– cévní neurologie
– periferní neuropatie
– neuromuskulární onemocnění
– movement disorders
– aplikace botulotoxinu ve všech indikacích
– spasticita
– diagnostika a terapie autoimunitních neurologických onemocnění
– klinická neurofyziologie a sonografie

Máme návaznost na následující přístrojové vybavení:
– diagnostický ultrazvuk
– transkraniální doppler
– elektromyografii (EMG)
– evokované potenciály (EP)
– elektroencefalografii (EEG)

V nejasných či nediagnostikovaných případech jsme schopni poskytnout tzv. second look. To znamená přešetření pacienta a diagnostikování či znovu diagnostikování onemocnění, o kterém má pacient pochybnosti.

V současné době nemáme na neurologii Skopalíkova sjednány smlouvy se zdravotními pojišťovnami a tak neurologické vyšetření probíhá za přímou platbu od pacienta. Neurologické vyšetření trvá přibližně 30-60 minut a cena je 1000,- Kč. Objednávejte se prosím na telefonním čísle 777 888 631 – MUDr. Tomáš Kubelka.

Pokud preferujete neurologické vyšetření, terapii a další sledování s úhradou pojišťovny (pro pacienta je služba neplacená), pak se můžete podívat na náš další web:  neurologiezidlochovice.cz  . V tomto případě budeme rádi, pokud nás navštívíte v malebném městečku Židlochovice, 16 km jižně od Brna.